Συλλεκτικά αρώματα και όχι μόνον ...

Συλλεκτικά αρώματα

ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ   ΑΡΩΜΑΤΑ   ΚΑΙ   ΚΟΛΩΝΙΕΣ

 

Το άρωμα είναι αυτό που μένει, όταν όλα τα άλλα περνούν.

 

 

Για να περιηγηθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα πιο εύκολα και πιο ευχάριστα, πατήστε πάνω αριστερά (BRANDS), κάνετε επιλογή τι σας αρέσει, από εκατόν ενενήντα δύο (192) εταιρείες, μέχρι στιγμής, και όλα εντάξει.

 

Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε, ότι όλα μα όλα, τα Αρωματικά μας Προϊόντα, δεν είναι παράλληλης εισαγωγής, και δεν είναι Εμπορεύματα (ΓΚΡΙΖΑΣ ΑΓΟΡΑΣ)*, όπως συμβαίνει με τα περισσότερα αρωματικά προϊόντα που κυκλοφορούν.  

 

Τα After Shave (After- Shaves στα αγγλικά, Αpres - rasage στα γαλλικά) μετά το ξύρισμα, είναι τόσο έντονα και δυνατά που συναγωνίζονται επάξια τα σημερινά Eau De Toilette, όσο υπάρχουν αγοράστε τα είναι απίθανα και πιο φθηνά.

 

Τα Αρώματα και οι Κολώνιες μας δεν είναι απλά καταναλωτικά προϊόντα.

 

Είναι πραγματικά κομμάτια τέχνης.

 

Είναι μικρά αριστουργήματα μοναδικά και αναντικατάστατα.

 

Τα Αρώματα μας, θα τα χρησιμοποιείται σαν συλλογή πολύτιμων αντικειμένων σπάνια, και όχι για καθημερινή χρήση.

 

Τα προϊόντα μας είναι πολύ λίγα έως ελάχιστα.

 

Είμαστε μέχρι στιγμής μοναδικοί στο ότι αναφέρουμε για το κάθε κουτί αρώματος την ημερομηνία παραγωγής του, με ακρίβεια 99,9%.

 

Στην πραγματικότητα από την ημερομηνία που αναγράφεται από εμάς, η εργοστασιακή ημερομηνία παραγωγής πάει πολύ πιο πίσω.

 

* Παράλληλα και Παράλληλα Εμπορεύματα (ΓΚΡΙΖΑΣ ΑΓΟΡΑΣ), είναι προϊόντα που παράγονται από αλλοδαπό κατασκευαστή και φέρουν το Εμπορικό Σήμα του Κατασκευαστή, τα οποία αγοράζονται στο Εξωτερικό και Εισάγονται στη Χώρα αυτή από άλλα πρόσωπα εκτός του Κατασκευαστή.

 

Γιατί Vintage Αρώματα ;

 

Στα τέλη του 1990 άρχισε σταδιακά η αντικατάσταση των αιθερίων ελαίων με συνθετικά, (χημικά) υλικά, από τους διεθνείς ομίλους, και των εταιρειών απορρυπαντικών.

Έτσι γέμισε η αγορά με πολλά φθηνά προϊόντα.

Γιατί δεν υπάρχουν ως επί το πλείστον αξιόλογα και σπουδαία αρώματα σήμερα;

Οι λόγοι πολλοί, θα σας πούμε μερικούς, σύμφωνα με εμάς.

 

Έκλεισαν οι οικογενειακές εταιρείες αρωμάτων π.χ. (Patou)

Η συνεργασία IFRA και χημικών εργοστασίων

Οι μικρές οικογενειακές εκμεταλλεύσεις και οι τοπικές επιχειρήσεις δεν υπάρχουν πλέον.

Δεν υπάρχει πλήρης έλεγχος της παραγωγής από την αρχή μέχρι το τέλος.

 

Έλλειψη κορυφαίας ποιότητας υλικών σε όλα τα στάδια, από κουτιά, φυλλάδια, μπουκάλια, περιεχόμενο.

 

Δεν υπάρχουν πλέον σύμβολα Αρωματοποιοί.

Η Διεθνής Ένωση Αρωμάτων (IFRA), με τους συνεχείς περιορισμούς.

Η Λεγόμενη Παγκοσμιοποίηση με τις οικονομικές συνθήκες να παρουσιάζουν συνεχώς επιδείνωση, και οι άνθρωποι να δίνουν λιγότερα χρήματα για αρώματα.

 

Χάθηκε το μεράκι, δεν υπάρχει η εξαιρετική καλαισθησία πλέον, και το γούστο.

 

Έτσι γέμισε η αγορά με πολλά, από όλες τις πλευρές φθηνά προϊόντα.

 

Γιατί Vintage Αρώματα ;

 

Κατά κύριο λόγο δεν υπάρχει πλέον η εξανθοσμία (εξαγωγή οσμής από άνθη - enfleurage) όπως γιασεμί, στεφανότη, βιολέττα, ίριδα, αγιόκλημα, tuberose(agave amica), reseda odorata.

 

Οι περισσότερες οσμές ζώων που χρησιμοποιούνται σήμερα είναι κατασκευασμένες από συνθετικά (χημικά) υλικά.

 

Οι αρωματιστές σήμερα, λόγω IFRA, δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν Βρύα Δρυός, Καστόρεα, και πολλές άλλες σημειώσεις με συνέπεια να έχει αλλάξει τελείως η μυρωδιά του ιδίου αρώματος.

 

ΑΡΩΜΑΤΑ    Vintage

 

Αγοράστε για να ξαναζήσετε παλιές αναμνήσεις.

 

Αγοράστε για να μυρίσετε αληθινά αρώματα ζώων που δεν μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν.

 

Τα αρώματα είναι μέρος της ιστορίας, με αναφορά στον πολιτισμό και τη γνώση.

 

Αν δεν αγοράσετε, δεν θα μυρίσετε ποτέ τα αρώματα – παράδεισος.

 

Φορέστε τα  με  πολύ – πολύ  σύνεση  ως  προσωπικούς θησαυρούς, θα μαγέψουν τις αισθήσεις σας και απολαύστε την μοναδική εμπειρία.

 

Τα αρώματα δεν είναι κρέας, ψάρι, η τυρί και δεν υπάρχει ημερομηνία λήξης.

 

Τα αρώματα με μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε αιθέρια έλαια, έχουν πολύ μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

 

Σε συζητήσεις με συναδέλφους ( Καποδιστριακό : (1969 – 1972) και καθηγητές με όλη τη σημασία : Κρητικός, Τσατσάς, Κατωγάς), το 2020, αν χαλάνε τα αρώματα, τους απαντώ γελώντας,  πίσω τα πτυχία που σας έδωσαν, λοιπόν τα αιθέρια έλαια δεν περιέχουν λιπαρά οξέα και δεν έχουν τόση ευαισθησία σε τάγγισμα όπως τα έλαια.

 

Π.Χ. Τάφος Τουταγχαμών, συμπαγές άρωμα αναλλοίωτο, μετά από χιλιάδες χρόνια.

 

 ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΑΡΩΜΑΤΟΣ

  1. ΖΕΣΤΗ (ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ)
  2. ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ
  3. ΟΞΥΓΟΝΟ (ΑΕΡΑΣ)
  4. ΥΓΡΑΣΙΑ

 

 Μικρές  πληροφορίες :

 

  1. Parfum ή Extrait

Είναι η υψηλότερη συγκέντρωση αρώματος  25% - 40% αιθέρια έλαια και αλκοόλη υψηλής ποιότητας, με ελάχιστη ποσότητα νερού.

O πιο ακριβός τύπος αρώματος.

Διαρκεί συνήθως  7 – 24 ώρες στο δέρμα.

Σήμερα η έκδοση parfum είναι σχεδόν αδύνατη, λόγου κόστους.

Απαράβατος κανόνας είναι ότι απαγορεύεται το άνοιγμα των Parfums / Extrait.

  1. Esprit de Parfum

Συγκέντρωση  15% - 30%  αιθέρια έλαια.

 Διαρκεί συνήθως  7 – 20 ώρες στο δέρμα.

Σήμερα η έκδοση Esprit de Parfum είναι σχεδόν αδύνατη, λόγου κόστους.

 

  1. Parfum de Toilettes (PDT) - Eau de Parfum (EDP)

Συγκέντρωση  15% - 25%  αιθέρια έλαια.

Tο Parfum de Toilettes (PDT) διαρκεί συνήθως 6 – 15 ώρες στο δέρμα.

Δημοφιλές στη δεκαετία του  1980, με παραγωγή των οίκων Caron, Carven, Guerlain, Le Galion, Nina Ricci, Rochas, Weil κλπ.

Σήμερα η έκδοση Parfum de Toilettes (PDT)  είναι σχεδόν αδύνατη, λόγου κόστους.

To Eau de Parfum (EDP) είναι η συνέχεια του Parfum de Toilette με λίγο λιγότερα αιθέρια έλαια.

 

  1. Eau de Toilette (EDT)

 Συγκέντρωση   5% - 15%  αιθέρια έλαια.

 Διαρκεί συνήθως  3 - 5 ώρες στο δέρμα.

 

  1. Eau de Cologne

Συγκέντρωση   3% - 8%  αιθέρια έλαια.

Διαρκεί συνήθως  2 ώρες στο δέρμα.

 

  1. Eau fraiche

Συγκέντρωση   1% - 3%  αιθέρια έλαια.

Αραιώνεται  με νερό, αντί αλκοόλης, και μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον ήλιο και στην θάλασσα.

Ένα παράδειγμα, η PHAS είχε κυκλοφορήσει στη δεκαετία του 1980 το Eau Essentielle, μια εξαιρετική αρωματική λοσιόν περιποίησης προσώπου και κορμιού.

 

Αυτές οι συγκεντρώσεις από το  1 -  6  ισχύουν μόνον για τα Vintage αρώματα και φυσικά με παραμετροποιήσεις των ποσοστών, των οίκων παραγωγής.

 

Μια γυναίκα που φοράει λάθος άρωμα δεν έχει μέλλον.

                                                                   Τάδε έφη

                                                                Coco Chanel